Morgontrött

Ni vet hur man brukar säga att man antingen är en morgon människa eller en kvällsmänniska, jag är varken eller. Jag kan oftast inte hålla mig vaken speciellt länge på kvällarna och jag är fruktansvärt seg på mornarna. Jag är helt enkelt trött 24/7, och idag var ju självklart inte annorlunda. Jag kämpade mig upp från sängen kl. 6.00 i morses för att göra mig i ordning för första lektionen. Jag märkte sen när jag skulle äta mig frukost att jag hade hällt kaffet i mitt dricksglas och min juice i min kaffemugg. Morgontrött? Lite kanske.

Aja, efter den lilla tabben så vaknade jag ändå till och lyckades ta mig till min lektion utan några större misstag.

Nu är det tomt i lägenheten tycker jag för Caroline flyttade till ett eget rum igår. Nu är det riktigt tyst i lägenheten och det är nästan så att det ekar mellan väggarna här. Just nu så har jag en låt på huvudet som hon brukade sjunga på jämt och ständigt. En låt som jag tycker är totalt värdelös men ändå så går man runt och sjunger på låten hela tiden. Jag skäms, för låten är verkligen inte bra. Men men, just nu så är den fast inne i min skalle och studsar runt som en studsboll, alltså är det totalt omöjligt att sluta sjunga på den. Tack för den Caroline. I vanliga fall skulle jag ha postat låten för att visa hur dålig den är, men jag kan faktiskt inte med att posta den låten. Istället så postar jag ett annat klipp som jag tycker är riktigt bra. Det här är från Live Earth 2007 när massa band uppträdde runt om i hela världen. Just detta klippet är med Foo Fighters när dom uppträdde i Wembley Stadium och låten är (som ni säkert känner igen) Everlong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0