Mina midterms är över!

Pew, nu kan jag äntligen andas ut och börja blogga igen. Jag har ju inte varit speciellt aktiv nu i några dagar och det är enbart för att jag har pluggat non-stop i flera dagar nu. Denna veckan hade jag tre stycken midterm prov och jag har varit tvungen att plugga hur mycket som helst. Därav skulle mina blogginlägg inte ha varit så speciellt roliga att läsa i varje fall. Men, nu är dom över och det känns ganska bra att kunna lämna dom bakom sig. Det enda som kändes lite oroväckande var att jag var först klar med mitt accounting prov och läraren förvånat kollade upp på mig och sa "done already?" till mig. Då börjar jag undra om jag antingen har gjort allting fel, eller om jag helt enkelt är övergrym och klarade av allting perfekt. Aja, vi får vänta och se hur resultaten blir.

Nu i helgen kan jag faktiskt ta det lugnt och bara slappa för en gångs skull. Nu har jag så mycket fritid så att jag inte vet vad jag ska göra med tiden. Ska nog ge mig ut och fönstershoppa lite.

Nu när det är helg och när jag faktiskt inte har lagt upp musik på ett tag så måste jag ju självklart dela med mig av mina upptäckter inom musikvärlden. Det kommer bli två klipp från ett och samma band, All Time Low. Det är ett band som jag upptäckte för ca två veckor sedan och jag har lyssnat på dom non-stop sedan dess. Dom spelar glad pop/rock och man kan inte sluta le när man lyssnar på deras låtar. Just den första låten är deras cover på Umbrella, och det är den bästa cover jag har hört hittills.


Den andra låten är en låt som heter Dear Maria Count Me In. Ok jag erkänner, det kanske inte är någon som helst mening med låten, men man blir på riktigt bra humör när man lyssnar på den. Jag säger bara "bra jobbat" till killarna i All Time Low och jag hoppas verkligen att jag kan se deras konsert när dom kommer till New York.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dear Maria Count Me In, är riktigt skön alltså =) Har lyssnat på den sjukt många gånger sen du la in den =P

2008-08-18 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0