Svarta moln över manhattan

Just nu är det mörkt som natten utanför mina fönster (som är i stort behov av fönsterputs!). Det känns nästan som att någon har lagt ett stort lock över hela manhattan som tar bort allt ljus. Men även om det kan kännas lite tråkigt att det inte är något ljus så är det riktigt mysigt att sitta i soffan och bara vänta på den första regndroppen. Nej, jag är inte psykiskt instabil på något sätt, det är bara det att när det är varmt varenda eviga dag så kan det vara skönt med en "semester" från värmen. Jag har börjat fundera på om jag kanske ska tända lite ljus och höja mysfaktorn lite i lägenheten, det är ju inte så ofta som man har chansen att sitta och ha myskänsla när det är 85 F ute och Luftfuktighet 70%. Nej, idag ska ljusen tändas för vem vet när man kan tända dom nästa gång utan att dom ser missanpassade ut.

Jag ser fram emot ikväll. Det ser ut som att det kanske blir ett besök på Nicki Beach med gratis drinkar (!). Jag hoppas verkligen att det blir av för nu har jag inte varit ute och festat på evigheter. Vi får se vad mitt inlägg kommer handla om imorn. Kanske blir det om Nicki Beach eller om en till hemma kväll. Vilket låter roligast? Jag tror alla vet svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0