Top of the morning to ya!

Idag har jag varit riktigt aktiv, än så länge. Vaknade 8.30 av att det ringde i min mobil och därefter var jag klarvaken. Idag har jag hunnit städa mattan i vardagsrummet, sopat vardagsrumsgolvet, diskat, städat spisen, varit ute och gått i parken, och nu har jag börjat plugga inför mitt midtermprov i religion. Känner mig riktigt duktig och hoppas att all denna energin håller i sig ett tag till. Tyvärr så missade jag när insektsgubben kom hit, igen. Jag har en förmåga att alltid lämna lägenheten precis innan han kommer hit så stackars Ebba fick ännu en gång flytta på alla möbler och allt bråte själv.

Aja, det finns inte så mycket mer att rapportera om för tillfället så jag ska helt enkelt plugga vidare nu när jag fortfarande är inspirerad till att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0