En students shoppingdrömmar

Mums, finns det något bättre än att sätta sig vid datorn en morgon med en kopp med nybryggt kaffe? Ok, en TV skulle ju vara bättre, men man kan ju inte ha allt här i livet. Eller?

Ska snart springa iväg till skolan för att göra min läxa i spreadsheets and databases. Upptäckte ju förra veckan att jag inte har access i min dator. Det är ju något frustrerande för nu måste jag ta mig till skolan för att göra mina läxor. Jag som vill sitta hemma och göra läxor, men som jag sa innan så kan man inte ha allt här i livet. Jag får tänka positivt, nu kan jag köpa en almenacka samtidigt. Upptäckte igår att jag har noll koll på vad som händer i min vardag, så jag måste strukturera mig lite.

En till grej innan jag ger mig iväg. Såg Diesels höstkollektion i morses. Blev riktigt imponerad av denna kollektionen, men det kan ju vara för att det är min stil. Såg en hel del plagg som skulle göra sig bra i min garderob, men det får bli i mitt nästa liv. Hittills har jag en "prova men inte köpa" relation till diesel, men det ska jag nog kunna ändra på i framtiden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0