Första klippet

Sådär, då var ett klipp uppe på youtube. Försök tänka bort den där galna indien som "sjunger" i bakgrunden. Jag borde leta efter honom och klappa till honom bara för att han förstörde mina filmer. Han lyckades till och med reta upp tre killar som satt raden bakom oss. Killarna var från England och stoora Oasis fans. Det var ungefär så här samtalet lät:

(Oasis spelar Don't look back in anger)

(Samtidigt)
Oasis: Sooo, Sally can wait, she knows its to late
Galning: Sooo, Kicki can wait, she knows its to late

Jag: (Vänder snabbt på huvudet och ger galningen en mördar blick och hoppas att han fattar hinten "håll tyst, du stör!")'

Killarna bakom: EY, WHAT THE F*CK DID YOU JUST SAY?!

Galning: well, you should make the song your own.. that's what I do.

Killarna bakom plus mig: Kollar bara på honom utan att veta hur man ska kläcka ur sig kommentaren att han faktiskt var ett störningsmoment under konserten. Det slutade med att vi alla lät honom hållas. Det är ju trotts allt jul snart.

Jaja, i varje fall. Här är klippet jag har lagt upp på youtube.

Band: Oasis (duh)              Låt: Intro (Fucking in the bushes) + Rock n' roll star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0