Home sweet home

Efter många om och men kom jag äntligen hem till Sverige. Sitter nu i soffan och myser framför TV:n tillsammans med mamma. Eller, vi sitter i vardagsrummet med varsin dator med TV:n på i bakgrunden. Sociala typer är vi allt.

Hade min första arbetsdag idag. Riktigt roligt att komma igång här hemma. Efter jobbet hann jag ta en fika med Johanna. Deni och Thom var också där vilket var roligt, jag har ju inte träffat dom på ett tag. Jag fick inte med mig kameran idag vilket är väldigt synd. Men kameran kommer med framöver.

Kommentarer
Postat av: SandraLi

Man slutar aldrig att förundras.

HA EN UNDERBAR DAG...

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-12-29 @ 11:15:37
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: olovski duden

hajjhajj!:)

är du aldrig ute på msn längre? Har ju ingen att tjöta bra musik med ju hehe:)



Ha´de!

2009-01-04 @ 18:19:48
Postat av: ebba

louise polis..!! ingen update alls juh...:( nu blire mkt att prata om!!:)

2009-01-07 @ 14:46:19
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0