Piggelin

Jag känner mig riktigt pigg idag. Jag vaknade tidigt, och gav mig genast ut på en morgonpromenad(!). Nu sitter jag och äter frukost medans jag läser bloggar och aftonbladet. Man måste ju hålla koll på vad som händer där hemma. 

Jag har en hel del att göra idag:
*Ta mig till skolan och arbeta med modeprojektet
*Börjar med min research till den sista uppsattsen
*Inhandla allt som behövs till mitt psychologyprojekt
*Köpa några julklappar
*Köpa en vinterjacka (vägrar använda den jag har längre)
*Tvätta kläder

Ja ni förstår grejen, listan är lång. Men eftersom jag är så fruktansvärt alert idag så tror jag att det kommer gå bra.
Eller vad tror ni?


Ok, jag var inte i den här delen av parken idag, men visst är det fint?
Det här är en bild jag tog 1 december när jag hade en håltimma.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja visst är den bra. Backyard babies är bra fast harcore superstar är bättre :P

2008-12-05 @ 17:41:19
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0