Snart är det dags

Snart är det dags att ge sig av. Nu tror jag att allt är packat och klart, och alla julklappar ska vara med nu.

Gårdagen var lite stressig måsta jag erkänna. Jag hade planerat på att ta en lugn hemmakväll, men när jag insåg hur mycket jag skulle packa så blev det en helt annan historia. Hela kvällen spenderades till att planera vad jag ska ta med mig eller inte. Jag ska ju ta med mig ett lass sommarkläder hem, eftersom jag flytta hem till Sverige igen i slutet av mars. Aja, mitt i allt packande kom jag på några julklappar till som jag skulle köpa så det var bara att ge sig iväg till times square för att handla (igen). Men, det var värt all slit och släp för nu kan jag lugnt sitta vid datorn i ca. 1 timma till innan jag ska åka till JFK. Bra va?

Nästa inlägg kommer säkert skrivas från soffan i Stenstorp. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0