utan inspiration

Usch, jag är verkligen skoltrött nu. Fast det är ju alla andra jag känner med. Jag har precis gjort klart min läxa till kvällskursen men det finns fortfarande ett problem. Jag vill inte gå! Jag orkar inte ta mig till tunnelbanan för att sedan  sitta i ett klassrum i över två timmar. Speciellt inte nu när det är mörkt och kallt utomhus. Det ända jag vill nu är att krypa ner undet täcket, äta en massa godis, och kolla på någon bra film.

Jag har ju blivit helt kär i skolans bibliotek där man kan hyra filmer gratis. Jag kommer säkert att sett hela skolans utbud tills jag åker hem. Det är så mysigt att kolla på film när det är mörkt och kallt ute. Tycker inte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0