Vad hände?

Vad hände med all tid? Är det jag som börjar bli gammal, eller har jag glömt bort hur jag ska planera min tid? Nu blev det som så igen att jag inte har uppdaterat på ett bra tag. Det har varit riktigt hektiskt i skolan en period och pga det så har det känns jobbigt att uppdatera bloggen. Det blir som en ond cirkel där det går några dagar och då känns det genast jobbigt att börja skriva igen.

Under den senaste veckan har jag haft två presentationer i skolan. En i fashion forecasting och en i psychology. Båda gick som smort och jag är riktigt lättat över att det är överstökat. Imorn blir det till att träffa min projektgrupp i fashion forecasting en sista gång för att färdigställa vårat arbete och sedan är även det projektet överstökat. Det är den här processen som jag älskar med finals week. Man blir så glad när man faktiskt känner att lovet är nära.

Jag hade min sista engelska lektion med professor Karakas som sa att hon skulle sakna mig. Jag blev faktiskt riktigt rörd när hon sa att hon hade gillat att ha mig i sina klasser. Jag vet inte om det är ett bra tecken att en lärare gillar en för mycket, är man lite för smörig då? Aja, det blir ett senare problem att tampas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0