What a feeling.. X-mas feeling

Nu börjar julkänslorna smyga sig på. Under all skolstress, och shopping så börjar myskänslan ändå infinna sig. I mataffären spelas julmusik, och nu kan man även köpa pepparkakor(!). Det känns så mycket roligare att köpa äpplen när man kan nynna med i "I'm dreaming of a white christmas.." eller "Rudolf the red nosed reindeer". Jag har även börjat komma i kapp med alla julklappar nu. Det känns så mycket roligare att köpa julklappar när man inte behöver stressa runt för mycket. Nu kan man gå runt i en lite lugnare takt och fundera ut roliga julklappar. Hoppas alla där hemma kommer bli glada och nöjda.

Nu sitter jag och kämpar med mitt final paper i engelska. Det är lite svårt att hitta motivationen till att skriva när jag redan är klar för terminen mentalt. Jag sitter nu istället och tänker på hur jag ska packa och vad jag ska ta med mig hem. Nej, nu måste jag fokusera och ta skolan i första hand.


Vem får inte julkänslor när man ser det här? Så här fint är det vid Rockefellar
center.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0