Jag är en nörd

Igår kväll upptäckte jag att rolling stones magazine har en musikblogg. Lyckan var total, men det blev ännu bättre när jag upptäckte ett riktigt bra band genom bloggen efter endast två minuter (!) Jag kommer kolla den bloggen som en slav från och med nu. Jag är ju en total musik nörd, totalt hopplös, bortom all räddning. Många av mina kompisar vet om det, och dom som inte vet om det känner nog inte mig speciellt bra. Men i alla fall så hittade jag detta bandet igenom bloggen. Dom heter Ida Maria och dom är från Norge. Vad vet jag dom kanske redan är stora eller kända i Sverige men jag har inte hört dom där jag är i varje fall.


Dagens ros går till Johanna som hittade en låt  jag har letat efter i ca. 4 månader. Det finns två låtar som jag har letat efter i ett bra tag, och den här låten hade jag gett upp hoppet om att hitta för ett bra tag sedan. Men vipps så spelade Johanna upp den för mig idag och ännu en gång så var lyckan total. Det här bandet heter Red Jumpsuit Apparatus och låten heter Face Down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0