ont, det gör ont!

Ok, Nu är jag verkligen sjuk. Det var ju smart av lilla mig att åka ut till IKEA igår för idag mår jag mycket sämre. Igår när jag skulle lägga mig så frös jag som en idiot och hade ont i hela kroppen. Men det kommer kännas bättre imorn tänkte jag, tog en advil och somna inom några sekunder. Tänk vad fel jag hade. Jag vaknade idag klockan tjugo i ett och jag kunde inte ta mig ur sängen så jag somnade om och vaknade vid tio över ett. Här kan jag ju inte ligga hela dagen tänkte jag och tog med min kudde och täcket till soffan där jag fortfarande ligger kvar. Jag hoppas verkligen att jag blir piggare under dagen för jag har ett tal att skriva som ska vara klart i morgon. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver hålla talet imorgon dock för lektionen är klockan åtta på morgonen och frågan är om jag ens kan ta mig upp till lektionen då. Jag och Ebba vill ju även fixa till lägenheten idag men vi får se om jag kan göra det utan att tuppa av. Detta kommer bli en dag fylld med överraskningar känner jag. Jag ska hålla er uppdaterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0