Tankspridd idag

Tänk vad en förkylning kan göra. Jag börjar faktiskt undra om den inte har satt sig i hjärnan på mig för jag känner mig riktigt efter idag. Som ett exempel, jag satt på tunnelbanetåget på väg hem från min kvällskurs och jag missade mitt stopp. Märkte det först när dörrarna stängdes på min station  86th street och autorösten i högtalarna sa "next stop is 125th street". "Shit!" skulle jag säkert ha tänkt om min hjärna hade fungerat normalt just då, men nu så gjorde den ju inte det så jag satt där helt borta och fatta inte riktigt vad som hade hänt. Jag tror helt ärligt att förkylningen har börjat äta upp min hjärna innifrån. Är det möjligt? Jag kanske borde söka upp något specialsjukhus så att dom kan göra någon specialstudie på mig. I alla fall, nu så har jag nästan blivit normal igen efter min extratur upp till Harlem och jag har faktiskt övat lite mer på mitt tal som jag ska hålla imorn. Upptäckte att mitt tal är exakt fyra minuter för långt, men jag hoppas att det inte gör så mycket. Förhoppningsvis så kanske jag kan korta ner det lite när jag väl håller talet, annars så får jag väl helt enkelt prata lite fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0