Utmanad!

Regler:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din "att-göra-lista" i dag:

1. Vakna
2. Skriva mitt tal som ska vara klart tisdag.
3. Tvätta kläder, så att jag har något helt/rent att ha på mig på tisdag.
4. Städa i lägenheten och hänga upp gardinerna som köptes igår.
5. Ge mig ut på promenad

Vad gjorde du för tio år sedan?

För tio år sedan var jag upptagen med att inte passa in i världen och spenderade min tid med att exprementera med smink, resultatet blev alltid groteskt fult. Det är så att jag skäms när jag tänker på hur jag såg ut och betedde mig när jag var 10 år. Jag bodde fortfarande i Skövde på den tiden och var alla tiders största mes som jag helst inte vill kännas vid. Varför skriver jag detta ens i min blogg så att alla andra kan läsa? Jag borde skriva att jag var skolans coolaste unge som alla andra ville vara kompis med (not!). Nej, när jag var tio år spenderade jag min tid med att leka med kompisar, rita, och lyssna på musik. Men jag var allt en liten mes!

Ställen du bott på?

Jag har bott på följande ställen: Skövde --> Stenstorp --> White Plains, NY --> Manhattan, NY

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Jag säger bara så här: KONSERTER! Förstår ni hur många konserter jag skulle kunna se, eller vart jag kan resa för att se dom? Jag skulle nog göra det till en heltidshobby för hey!, vem skulle kunna stoppa mig?

Men om jag nu mot alla odds skulle tröttna på att gå på konserter så skulle jag nog starta en egen klädkollektion och öppna egna butiker med mina egendesignade kläder. Vem bryr sig om det inte skulle gå med vinst? jag skulle ju inte direkt vara i behov av mer pengar. Jag vill ju faktiskt öppna en egen affär när jag är klar med skolan så varför inte.

Eftersom jag inte känner så många som bloggar så har jag bara två att utmana. Eller egentligen bara en för Ebba har redan utmanat den ena, men han får väl helt enkelt vara dubbelt utmanad.

Jag utmanar Niklas Sirestam och Gustav Cronqvist

Kommentarer
Postat av: Niklas

jag har gjort din utmaning nu. Så nu kan du läsa

2008-07-31 @ 10:35:15
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0