borrar och isande tänder

usch, vilken tråkig början på min dag! Blev väckt av mamma idag när klockan var ca 10 och jag kunde verkligen inte gå upp. Det var så fruktansvärt segt och jag sitter fortfarande lite zombie-aktig här i soffan. Jag är helt säker på att jag var så mega seg i morses för att jag visste att jag skulle till tandläkaren för att laga en tand. Jag visste att det skulle bli jobbigt för redan på vägen till bödeln eller jag menar tandläkaren blev jag attakerad av grannens hund. Eller, inte direkt attakerad, den ville väl mest hälsa men det är inte så himla roligt när det är en stor schäfer hund man inte känner. Ja i alla fall, när jag väl satt i tandläkarstolen så var jag ändå ganska lugn, det vill säga tills han tog fram borren! Med en stor tuss med något bomullsliknande massa, någon minidamsugare, och en borr i munnen så satt jag där i stolen och tänkte "slappna av, slappna av, slappna av" Inte så himla lätt utan bedövning och när man hör det där vidriga ljudet av borren. Man kan ju lika gärna ha varit med i Saw eller Hostel, det var lika läskigt! Haha, eller nu kanske jag överdriver en smula. Jag kan ju medela att jag kom därifrån levande efter ca. 30 minuter av tortyr. Jag var lite tveksam ett tag men här sitter jag ju i soffan så allt gick ju bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0