detta trodde jag aldrig!

Jag visste att det skulle bli känslosamt att åka hem till alla kompisar och till familjen igen, men jag trodde aldrig att jag skulle känna så här! Efter festen i lördags (som var skitrolig) så vill jag INTE åka tillbaka till New York. Vem hade trott detta? Inte jag. Nu vet jag hur mycket jag har saknat alla vänner här hemma och hur mycket jag älskar mina vänner. Det verkligen skär i hjärtat på mig att lämna dom igen när jag vet att jag inte kommer se tills jullovet. Vad har jag gett mig in på? Varför var jag tvungen att vara så äventyrssugen och bestämma mig för att lämna mitt säkra bo här? Varför kan inte jag bara nöja mig med att stanna i lilla Skövde? Nej, för jag vill göra något nu när jag är ung och när jag faktiskt kan, men fy f*n va jobbigt det är nu. Det som är ännu värre är att jag bara har mig själv att skylla, och det är bara jag som kan ändra på hur jag känner. Hoppas verkligen att jag kommer må bättre när jag väl är i New York, för annars kommer det bli lååånga 6 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0