Surprise!

I söndagskväll fick jag en riktigt trevlig överaskning när jag satt framför TV:n med mina föräldrar. Jag fick en smyckeslåda som jag skulle kolla i, och såg där två nya fina förlovningsringar. "Jaha" tänkte jag, vad kul att dom har köpt nya ringar. Sen så såg jag ju att det fanns en tredje ring med tre diamanter på. "Ska ni gifta er?!" skrek jag ut och halft om halft ställde mig upp i fåtöljen. Mycket riktigt så hade mina föräldrar bestämt sig för att bli man och hustru efter 24 år tillsammans. Eftersom att jag är jag så började jag ju självklart gråta (herrejösses!) men det var tårar av glädje och inget annat. Så, Tisdagen den 24 Juni 2008 blev mina föräldrar herr och fru Runsten, medans jag fortfarande heter Fredriksson, lite mysko eller hur?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gud vilken trevlig överraskning :)

2008-06-25 @ 23:52:26
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Elinor

Hej, gå in på min blogg och gå med i min nya tävling där du kan vinna en bloggdesign :)

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-25 @ 23:56:47
URL: http://jaoduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0