A juicy break

Sitter i soffan nu och myser framför datorn. Hittills har jag haft en helt ok dag med intressanta lektioner och ett snabbt besök på Juicy Couture under min håltimma. Juicy har ju öppnat sin "flagship" affär på fith avenue, och känslan över affären är något som bara juicy kan åstakomma. Deras visual department är helt makalöst för vart man än kollade fanns det något häftigt att se. Är du någongång i New York är det här en affär som är värt ett besök. Visst priserna är höga, men kläderna är ack så fina.

Riktigt häftigt skyltfönster.


Som jag nämde innan, deras visual department är grymt! Jag menar, vem
kommer på tanken att ställa en lila get på en smyckes-display?



Jag hittade några favoriter som jag var tvungen att prova.


Cool va? Choose Juicy New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0