Åh va klantig jag är!

Jag måste ju vara världens klantigaste människa.

Jag satt i soffan med datorn i knät och skulle dricka mitt precis upphällda te. Självklart tappade jag greppet om muggen och halva muggens innehåll rann ut över min tröja. "FAN!" Jag sköt bort datorn fort som bara den för att den inte skulle bli blöt och fick ännu ett regn te över mig "Faaaan!". Ställde mig upp och slet av mig den rykande heta tröjan och såg att min mage var röd "aj fan aj fan!". Sen när jag skulle rätta till soffan insåg jag att den var helt blöt "ååååh fan också!"

Konstigt nog så är det här säkert femte gången det här händer mig. Jag lär mig aldrig på mina misstag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, du tillhör ju en av dem klantigaste i alla fall..

2008-11-23 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0