Äntligen

Äntligen fungerar internetet här hemma igen. Jag trodde jag skulle bli helt, totalt galen. Men nu fungerar det igen och jag kan slappna av. Är det inte hemskt hur beroende man blir av internet? Igår var jag så rastlös för att internetet inte fungerade så jag kollade på tre filmer, tre! Två av dom var riktigt bra och en var totalt urusel. Jag såg Flushed Away som är så underbar, Confessions som nog är den sämsta filmen jag har sett, och Billy Elliot som jag aldrig kommer tröttna på. Jag hade ju kunnat läsa en bok eller något annat som kanske skulle vara mer givande, men det kändes inte helt rätt i går. Jag var för lat helt enkelt. Så det blev filmer för hela slanten.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan ta mig utanför dörren idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0