Bästa presenten

Åh, vad jobbigt det var att ta sig ur sängen idag. Det var så varmt och mysigt under täcket så jag gick upp i sista minuten. Ikväll har jag ju mitt mid-term och jag börjar bli lite nervös nu. Jag har ingen som helst koll på den här professorn eller hur han lägger upp sina prov. Jag får väl helt enkelt vänta och se.

Jag hittade den bästa presenten till mig själv igår kväll. The Academy is har en konsert den 19 november och biljettpriserna är inte så farligt dyra. Eftersom jag inte gick på All Time Low eller Weezer så känner jag ett visst behov av att gå och se något band. Jag saknar att gå på spelningar, stå i mörkret och trängas med alla andra fans och sen skrika halsen av sig när bandet entrar scenen. Nej, nu har jag bestämt mig. Jag ska gå, även om det betyder att jag kommer leva enbart på pasta i en vecka.


Bild lånad av: http://www.resourcelog.com


Kommentarer
Postat av: BK-bloggen - din virtuella käftsmäll

Svar: Ja vi som är över 20 minns den i alla fall ;)

2008-11-11 @ 17:13:06
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0