Bra dag

Åh, jag bara känner på mig att det här kommer bli en bra dag. Började dagen med en supergod frukost som Ebba hade inhandlat. Det blev bagels med cream cheese, frukt, och kaffe. Jag har inte ätit bagels på hur länge som helst så det var riktigt mysigt. Nu har jag pratat med föräldrarna ett tag och det är alltid lika kul. Då får man en uppdatering om vad som händer där hemma. Jag fick reda på att dom ska äta födelsedagsbakelser UTAN mig.

- Du får skylla dig själv om du inte är hemma på din födelsedag, sa mamma.

Ja ja, det är väl kanske sant. Men ikväll blir det Sushi Samba som gäller och efter det får vi se vad som händer. Vad som än händer är jag säker på att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0