Busvisslingen är död!

Ibland stör jag mig något fruktansvärt på byggarbetarna på vägen till tvättomaten!

Det är ju ständiga ombyggnader utanför lägenheten och bakom vårat hus byggs nu ett höghus. Nu får ni inte missförstå mig, jag tycker att byggnadsarbetarna gör ett bra jobb och deras yrke är viktigt. Men när jag inte kan gå till tvättomaten och tvätta mina kläder utan att få sliskiga kommentater eller busvisslingar efter mig blir jag något irriterad. Är det meningen att jag ska ta det som en komplimang (?) för det känns inte så. Är det bara jag som tar illa upp?

I alla fall, nästa gång det här händer tänker jag säga ifrån. Jag har märkt att mina arga blickar inte räcker. Det är tydligt att man måste bli arg för att slippa busvisslingar. By the way, busvisslingen är det sämsta raggningstricket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0