Dumma dator

Jag blir helt galen! Nu krånglar datorn igen och internetet fungerar inte. Nu sitter jag i skolans datasal för att kunna flytta över pengar till mitt kort och för att kunna ladda upp bilder. Varför krånglar alltid allt tekniskt när man verkligen behöver det?

Aja, som ni kanske förstår så kommer det bli lite knepigt för mig att uppdatera om datorn där hemma inte fungerar som den ska. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att allt kommer lösa sig under dagen.

Om allt fungerar som det ska så kommer det finnas bilder på min bilddagbok och så kommer ett klipp finnas på min youtubesida.


Vill ni se fler bilder fran konserten kan ni ga till min bilddagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0