En riktigt lyckad kväll

Just nu sitter jag i soffan och mår lite smått illa. Men igårkväll var helt klart värt det!

Jag firade med mina närmaste vänner här Ebba, Gustav, och Anastasiia. Kvällen började med världens godaste sushi på Kenzan. Jag trodde jag var i himmelriket för så god var den sushin. MUMS! Efter en riktigt god måltid och en flaska sake gick vi vidare till en pub som heter Dead Poet. Jag tyckte verkligen om det stället även om det var mörkt och trångt. Musiken var bra och drinkarna inte farligt dyra. Det roligaste var när U2's låt Sunday Bloody Sunday började spelas i bakgrunden och jag delade med mig av hur refrängen kan sjungas på ett alternativt sätt. Efter det satt vi och sjung den alternativa texten och tjöt av skratt.

När vi hade fått i oss några drinkar bestämde vi oss för att dra vidare till gayklubben Posh. Jag älskar det stället! Alla är så glada och stämningen är så underbar. Här spelas många klassiker som total eclipse of the heart, men även låtar som bye bye bye - Nsync, wannabe - Spice Girls, och The way I are -  Timbaland.

Alla dansade som galningar och vid ett tillfälle, när jag skulle gå från baren med en ny drink, passerade jag en kille som var riktigt inne i låten do that conga. Han skakade så frenetiskt på axlarna så när jag råkade stöta till honom började min drink vibrera och den fortsatte att vibrera när jag tog mig där ifrån.

Nej, så många mer detaljer orkar jag inte skriva ner. Jag delar med mig av bilderna istället.


Jag inne på Dead Poet med rosor som jag fick av Anastasiia


Nej, jag försöker inte slå Gustav


Inne på Dead Poet: Gustav, Anastasiia, och jag


Mina gullungar. Tack för en underbar kväll!

Fler bilder kommer snart upp på min bilddagbok http://www.greenangeleye.bilddagboken.se . Nu ska jag göra mig i ordning för det är dags att ta sig till stan och jobba på ett skolprojekt. Inte så lockande just nu ska jag erkänna.

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0