Fashion Forecaster, ett framtida yrke?

Jag sov inte så bra i natt, och det var mest för att jag inte kan sova när jag oroar mig över någonting. I natt oroade jag mig över en del av ett modeprojekt som skulle vara klart och inlämnat i morses. Kan verka som en löjlig grej att oroa sig över, men för mig stör det en hel natts sömn. När jag vaknade i morses var jag allt annat än utvilad och jag ville helst av allt bara ligga kvar i sängen. Men, you got to do what you got to do, så det var bara till att dra sig ur sängen och ta sig till skolan. Självklart gick ju allt hur smidigt som helst så jag oroade mig över ingenting, igen.


Så här såg vårat projekt ut när det var klart. Det ser ut som en enda röra på
den här bilden, men i verkligheten såg det bättre ut. Till vänster finns våra
tyg prover för våran trend, och till höger ser ni våran rapport och ett halsband
som representerar vad för slags accessoarer man kan ha till.

Jag tycker verkligen att det här projektet är roligt, men samtidigt är det väldigt stressigt. Fast det är en bra kurs för mig eftersom jag vill öppna en egen affär i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Kan man boka in en tid hos blogg-designern? :)

Jag vill assa frascha och styla till den lite..

Pusssss

2008-11-17 @ 21:54:25
URL: http://gurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0