gammal och trött

Jag har varit så fruktansvärt seg idag! Just nu ligger jag i soffan och försöker göra lite läxor men min konsentrationsförmåga sviker mig. Istället ligger jag och kollar lite The Academy Is klipp och drömmer om min onsdagkväll.

Först oroade jag mig över att min trötthet kanske är ett ålderstecken. Jag kanske börjar bli gammal och gaggig som man säger. Men det kan ju inte hända vid 21 års ålder, eller? Men sen kom jag på att jag är konstant trött så det är inte bara p.g.a. min utekväll igår. Jag har dragit slutsatsen att det är mina kostvanor som spökar. Jag lever i princip bara på kolhydrater just nu. Jag äter pasta och tonfisk, pasta och sour cream, pasta och ketchup, och sen kanske jag festar till det med en omgång pannkakor. Ingen bra diet att leva på i en längre period alltså. Jag lovar att jag ska bättra mig och jag börjar ikväll. Jag ska vara "duktig" och göra en köttfärspaj. Imponerande eller hur?

Det ska bli mysigt att äta paj och kanske kolla på någon film för att sedan göra läxor igen.

Life is always fabulous in New York!


Kommentarer
Postat av: Awa

Det är jobbigt det där att känna sig ständigt trött. Känner igen det. Delvis beror det säkert även på årstiden.

2008-11-16 @ 02:03:41
URL: http://awa.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0