God morgon

God morgon (god eftermiddag till alla i Sverige)! Jag känner på mig att det kommer bli  en bra dag idag. Kom upp ur sängen ca 9.00 och det gör mig på så bra humör. I natt hade jag inga konstiga mardrömmar så jag vaknade utan att känna stress. Jag var hel konstig hela dagen igår pg.a. den mardrömmen jag hade. Jag skrev klart hela mitt critique paper i psychology och det är jag glad över idag. Nu har jag bara en marketing plan och en process essey att skriva till på tisdag (pew).

Planerna för dagen är att ta sig till Juicy Coutures nya flag ship store på Fifth Ave. Jag har ju inte varit inne i affären än utan jag har bara sett den utifrån. Det ska det bli ändring på idag. Efter det funderar jag på att ta mig till Virgin Mega Store där jag kan kolla runt på lite skivor. Det är en affär där jag kan gå runt i timmar. Jag bara älskar att kolla olika skivor, lyssna på musiken som spelas i högtalarna, och bläddra igenom vinylskivor. Sen är det ett annat problem att inte köpa halva affären när jag är där. Men nu har jag satt mig själv på en budget så inga skivor ska köpas här.

Nu ska jag äta lite frukost och kolla runt i bloggvärlden ett tag. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tackar. Är inte riktigt klar än men jag har ju kommit en bit påväg iaf.

2008-11-07 @ 18:12:48
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0