God morgon

God morgon, eller för dig är det väl eftermiddag nu.

Jag har precis börjat med min frukost och ska snart ge mig av till skolan. Det kommer inte bli någon bra bloggar-dag idag för jag har ett projektarbete att fixa med idag. Det är faktiskt ett väldigt roligt arbete. Jag och min grupp ska göra en fashion forecast för fall 2010, där vi ska lägga fram fem stycken trender vi tror kommer vara stora. Visst, det är komplicerat och mer arbete än vad jag trodde från början, men samtidigt väldigt intressant.
 
Det kommer bli städning idag också för jag vill ju ha lägenheten fin tills imorn då jag fyller år(!) Jag kan inte förstå att jag faktiskt fyller 21. Planerna för imorgon är middag med närmast vännerna och sedan ett besök på någon bar i stan. Fast jag vill egentligen inte planera för mycket. Risken blir så stor att inget blir som man planerar ändå.

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0