Halloween

Innan jag flyttade till New York så förstod jag aldrig vad som var så himla speciellt med Halloween. Jag kan ju säga att den inställningen har ändrats drastiskt. Detta var min andra Halloween i New York och jag älskar det! Halloween i Sverige känns ganska lamt. Man ser några häxor kanske någon människa som har en galen kostym på sig och that's it. Här tar alla Halloween på blodigt allvar. Är du inte utklädd är det du som ser galen ut! Här kan man vara precis vad som helst! Jag såg allt från Sarah Palin, Jokern i batman, och barbie i sin rosa låda

Kvällen spenderade jag såklart med Ebba och Gustav som var utklädda till pilot och flygvärdinna. Gustav var helt klart kvällens populäraste människa. Han stod ut från mängden i sin klarblå flygvärdinne klänning med en liten blå resväska. Vi åt mat på Coffee shop som var helt smockfullt, självklart var alla där inne utklädda. Efter det bar det av till Tenjune där Gary Pine framförde två låtar World Hold On och Love Generation . Självklart filmade jag båda låtarna och jag la upp World Hold On på Youtube.


Jag var hemma klockan 7.00 på morgonen och vaknade 14.00. Ångest! Var helt seg resten av dagen men det var det värt! Här är några bilder från kvällen.. självklart kommer fler bilder finnas på min bilddagbok http://greenangeleye.bilddagboken.se 

Ebba och Gustav var helt klart kvällens sötaste.




Jag och Gustav inne på Coffe Shop.


En bild från Tenjune. Här fanns Pippi Långstrump, basketspelare,Jokern, och en nörd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0