Håltimma

Läraren i Fashion Forecasting är en riktig tuffing! Jag kollade blackboard i morses i hopp om att lektionen kanske skulle vara inställd (jag var riktigt morgontrött) men icke. Sen när jag såg den totala frånvaron av någon kommentar om en inställd lektion tänkte jag för mig själv "vad hade du väntat dig Louise? Skulle professor Maglio någonsin vara sjuk? Nej jag tror inte det" Hon kom till lektionen i morses även om hennes första kommentar var "Ah, I have a cold". Hon är en riktig tuffing alltså.

Nu har jag en håltimma och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag ta mig till någon affär och kolla lite kläder, eller ska jag sätta mig på någon Starbucks och dricka kaffe? Det bästa vore kanske att ta sig till en Barnes and Noble's, ta några tidningar och dricka kaffet där. Då kan jag få några ideer till två av mina framtida projekt. Vilken snilleblixt.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0