Hemma igen

Sådär, då var en lektion av två avklarad. Dagens engelskalektion var inte så lång för Professor Karakas var riktigt förkyld. Nu sitter jag här hemma och är aningen paranoid, tänk om jag blir förskyld igen!. Jag tyckte verkligen synd om Karakas för hennes näsa var igenmurad, hennes ögon rann, och hon nös hela tiden. Efter att 40 minuter hade gått så hon "youknowwha' *snörvel* Icanno'dodisanymore!" Det var ungefär så hon lät för hon var så täppt i näsan.

Stackars Karakas, men nu fick jag mer tid på mig till att plugga på mitt prov. Man måste ju tänka positivt, eller hur?

By the way, det är svinigt kallt nu och jag har ju inte köpt någon vinterjacka. Jag har bara min grå jacka som inte alls är tjock, plus att bältet till den försvann när jag var ute och firade i fredags, så den ser inte lika bra ut längre. Vad händer med mina jackor nu för tiden?! Det blir till att kolla efter en jacka alltså. Jag kommer ju säkerligen behöva en imorgon när jag köar in till The Academy Is konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0