Hemmakväll

Jag hade en bra dag igår. Jag gjorde klart min marketing plan, och jag kan lugnt säga att det behövdes för att jag inte skulle vara ett totalt nerv vrak! Sen på kvällen stannade jag hemma när Ebba och Gustav gick ut. Men det gjorde mig inte så mycket eftersom jag har tröttnat på klubbar. Visst, jag gillar att festa, men jag känner att jag behöver en paus från all house-, hip-hop, och r n' b-musik. Så igår stannade jag hemma och kollade på film och åt Ben & Jerry's glass. Efter att ha kollat igenom alla olika filmer på Hulu.com bestämde jag mig för Jumanji. Någon som kommer ihåg den filmen men Robin Williams och Kirsten Dunst? Den var riktigt charmig och jag skrattade högt på flera ställen! Den rekomenderas om någon någongång vill kolla på en lagom komplicerad familjefilm med humor och lite action. Man ska absolut se den om man helt enkelt bara saknar Robin Williams. Vad hände med honom? Han var ju med i allt för några år sedan.


Bild lånad från: http://darwinsgamecloset.com

Sådär, nu när jag har visat mitt sanna barnasinne för alla så ska jag göra mig iording och ge mig ut ett slag.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0