Höst i central park

Mums, sitter och äter lite mat nu efter en promenad i central park. Just nu hör man, som vanligt, polissirener utanför som stör lugnet lite, men det är bara att försöka koppla bort. Min promenad var precis vad jag behövde just nu. Det känns som att jag inte har varit ute på evigheter och jag älskar verkligen att gå runt i parken och kolla på alla andra som strosar runt där. Just nu är parken väldigt väldigt vacker för alla blad skiftar färg och det luktar verkligen höst! Det måste ju vara den bästa avkopplingen man kan få!

Fifth ave & 92 street                                                                  
 

Tröttnar aldrig på utsikten över stan!



Älskar att gå runt och lyssna på musik. I det här fallet
blev det "Keane".



Snart ska jag och Ebba ta oss ner till stan och kolla runt lite i affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0