Ibland måste man få vara lite seg

I went, I tried, I gave up. Det var ungefär så min morgon såg ut. När jag låg i sängen kände jag mig ganska ok, men när jag sedan reste mig upp var det en helt annan historia. Ögonen sved och rann, näsan rann, och nysningarna avlöste varandra. Men jag hade bestämt mig för att gå till skolan i vilket fall som helst. Väl i skolan började jag inse vilket misstag det var. Det var ju inte direkt som att alla förkylningssymptom skulle försvinna bara för att jag var i skolan istället för lägenheten. Jag klarade av första lektionen men sedan gick jag hem till den trygga och mysiga lägenheten. Ligger nu i soffan med en mugg te brevid mig och ska börja kolla lite olika modesidor. Kan jag inte shoppa på riktigt så får jag väl i varje fall låtsas att jag shoppar.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fy för att vara förkyld. jag vill också göra ny layout på bloggen. men det bara krånglar för mej. några tips?

2008-11-05 @ 18:39:08
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0