Music on the rocks

Det är lika bra att dela med mig av lite musik nu när jag ska sätta mig ner och plugga.

Taking Back Sunday har spelats flitigt i min ipod i några månader nu. Det är ett band från Long Island, NY som hittills har släppt 3 studioskivor. En fjärde skiva är på väg i början av 2009 och det ryktas om att titeln kommer bli New Again. Har du inte hört dom tidigare så är dom helt klart värda ett försök.


Låt: Error Operator     Album: Var med som soundtrack till filmen "Fantastic 4"
                                                Men spelades in på nytt till skivan "Louder Now"

Klipp lånat från: http://www.youtube.com/user/kaetzje

Låt: Cute Without the "E" (Cut From the Team)   Alvum: Tell All Your Friends

Klipp lånat från: http://www.youtube.com/user/findingemo88

Nu ska jag sätta mig ner och plugga till mitt prov som jag har imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0