Musik on the rocks

Jag kände ett visst behov av att posta en låt med Yellowcard eftersom jag började tänka på dom några sekunder efter att jag vaknat till. Dom som känner mig vet att Yellowcard är mitt absoluta favoritband och dom har varit det sedan några år tillbaka. Dom kommer från Jacksonville, Florida och dom har hittills släppt tre skivor med deras major label, Capitol. Dom har även släppt skivor innan dom signade med sitt major label.

Jag har sett det här bandet live två gånger och båda gångerna var helt fantastiska.

Låt: Keeper                                                               Album: Paper Walls

klipp lånat från: http://www.youtube.com/user/HCTwesker

Låt: Only One                                                 Album: Ocean Avenue
 
Klipp lånat från: http://www.youtube.com/user/ajwad87 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kära kära only one

2008-11-16 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0