Nytt igen

Jaha, nu har jag ändrat min blogg, igen. Jag blev så inspirerad när Ebba gjorde om sin och den blev så fin!

Jag har haft en ganska mysig dag idag. Spenderade lite tid med att arbeta med fashion projektet och sen blev det bara mys i sängen framför youtube.

Det blir en tidigt dag imorgon för min grupp ska mötas i skolan så att vi kan printa ut och sammanställa alla papper innan lektionen börjar. Det ska bli så skönt att få det avklarat, men projektet är inte över än. Jag känner på mig att det kommer bli riktigt stressigt i slutändan. Men det är ett senare problem.

Nej nu ska jag spendera lite mer tid i internetlandet innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0