Ok, I have done this!

Killar brukar ju klaga på att när dom åker på en förkylning då är det bra mycket värre än vad det är för tjejer. Men nu har jag ett argument för att tjejers förkylningar kan vara bra mycket mer störande. Försök dra på maskara medans ögonen rinner och nysningarna kommer efter varandra. Jag kan säga att det inte är så lätt för jag försökte precis. När maskaran precis var på och min foundation var lagd så började jag så klart nysa. När jag sen kollade mig i spegeln hade min så fint lagda maskara lagt sig under ögonen och jag såg ut som en galen pundare. Det blev inte bättre när jag sen var tvungen att snyta mig och min perfekt lagda foundation försvann precis runt näsan så jag såg ut som rudolf med röda mulen.

Jag skulle helst av  allt vilja lägga mig i sängen igen, men det går inte. Jag måste till skolan och skriva prov idag. Håll tummarna för att jag inte får värsta nys-attacken under provskrivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0