Plugghäst

Tänk bara hur snabbt ens humör kan ändras från toppen till botten! Jag var redo att ge mig ut på stan och kolla läget, men efter en snabb titt på mitt bankkonto så känns inte det lika kul längre. Jag måste ju erkänna att jag faktiskt har mindre pengar än vad jag hade räknat med, men det kommer lösa sig ändå. Jag får helt enkelt göra om min budget (igen) och hålla tummarna för att dollarn håller sig nere.

Istället för att springa ut på stan kommer jag nu istället börja göra mina läxor. Nu är det marketing som ska göras. Jag har en marketing plan som ska vara färdig att lämnas in på tisdag (20 % av mitt betyg) och så har jag ett midterm exam på tisdag (30% av mitt betyg). Det blir till att plugga,plugga, och plugga lite till. Det är ju bra att jag är ganska tidigt ute, då slipper jag förhoppningsvis sitte uppe sent kvällen innan och panikplugga! Nu kan jag plugga några timmar och kanske kolla på någon film ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0