Samma visa igen

Jaha, då vart jag förkyld... igen. Men den här gången var det faktiskt väntat. Jag menar jag kan ju knappt tänka på ordet förkylning innan jag börjar nysa. Nu spenderade jag mesta delen av min fredagkväll iklädd tunna kläder och en uppknäppt skinnjacka. Man får helt enkelt göra sina uppoffringar för att fira Halloween.

I alla fall. Jag har faktiskt kunnat göra lite kul grejer i helgen fastän förkylningen har varit så nära. Igår åkte jag och Gustav ut till Brooklyn där vi gjorde ett besök på Beacon's Closet som är en second hand butik. Den var så himla häftig och priserna var helt ok. Jag hittade en tröja från samarbetet mellan Stella McCartney och Adidas där för 50 dollar! Jag hittade även en tröja från Dolce & Gabbana för ca 20 dollar. Fattar ni hur billigt det är? Jag köpte faktiskt inget från varken McCartney eller Dolce & Gabbana, men det blev en gul vintage t-shirt med trycket "I don't do cocaine, I just love the way it smells". Nu är det inte så att jag använder kokain så var inte oroliga. Men tröjan var så snygg och BILLIG så jag var tvungen.

Usch, resten av min dag kommer gå till att plugga och sitta framför datorn. Man ska ju ta det lungt när man känner sig lite krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0