Puls i New York

Sådär, då var ännu en skoldag avklarad. Nu väntar en eftermiddag med läxläsning och såklart bonde söker fru. Jag vet inte varför, men jag tycker "bonde.." är så mysigt. Sen bor ju bonden Hanna i Stenstorp, det är ju det som jag kallar "hemma". Det är ju lite extra roligt att kolla då.

Jag hade en håltimma idag mellan mina två lektioner, så jag tog min till Barnes & Nobles där jag köpte en starbucks. Barnes & Nobles ligger vid Fifth Avenue och 46th Street så det är alltid mycket folk och trafik som passerar där. Därför gillar jag att köpa en kaffe, sätta mig vid ett fönster och bara observera vad som händer utanför. Ibland kan man se riktigt udda figurer.


Mys mys med en double tall skim latte


Är inte det här en klassisk New York bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0