Galna halloween drömmar

Vad jag har drömt konstigt i natt! Det började med att jag hade mardrömmar om alla mina läxor (vadå skolnörd?). I drömmen hade jag glömt att skriva mina uppsattser, som har deadline nästa vecka, så alla lärare blev jättearga på mig och gav mig F. En lärare blev så arg så hon ändrade alla mina tidigare betyg till F med. Dom som känner mig vet att jag skulle gå under om det skulle hände eftersom jag är så mån om mina betyg. Efter allt det dramat i skolan så blev det helt plötsligt Halloween igen, fast den här gången hade jag ingen kostym, så jag var tvungen att stressa runt timmarna innan utgång för att hitta något att ha på mig. Självklart var det omöjligt för alla kostymer var slut! Det slutade med att jag gick runt i en mingrön klänning med rosa prickar (den var så ful!) och mina slitna flip-flops.

Vilken hemsk halloween det var! Om man kollar bilder från mina tidigare halloween firanden så kan man tydligt se att jag inte så är mycket för färg. Svart ska det vara, men mycket smink!

Halloween år 2007. Här var jag punkare.                              Halloween år 2008. Här var jag katt.
Halloween år 2007. Firades ute i White Plains, NY där jag var punkare! Halloween år 2008. Firades i Manhattan. Detta året var jag katt.

Nej, här kan jag ju inte sitta hela dagen. Nu blir det till att göra sig i ordning och ta sig till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Mela

Ja de va jättelänge sedan. Kommer inte ens ihåg vilket år.. börjar känna mig gammal haha. Gavin va underbar=) ryser när jag hör mina inspelningar=) ha de

2008-11-06 @ 21:46:23
URL: http://mikajla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0