Värd en liten paus

Pew, nu är min galna läx- och plugg period över. Jag har precis kommit hem från mitt prov och jag kan säga att det gick sådär. Det känns ju inte så bra eftersom jag är en grymt självkritisk människa. Jag är så arg på mig själv att jag inte pluggade på mer, fast på andra sidan så hade jag inte tid att plugga. Jag hade ju massa andra saker att göra.

Nej, nu ska jag se Hereos och äta glass. Det tycker jag att jag värd efter en helg med så mycket plugg.


Tänk vad jag får se varje dag när jag går från skolan. Jag tyckte det såg så
häftigt ut ikväll. Visst ser månen ut som en enorm lampa på byggnaden?


Nu ska jag se Heroes och äta glass. Ben & Jerry's är en favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0