Dagens citat

På vägen till skolan gick jag förbi en man som verkade allmänt.. upprörd på någon. Detta är vad jag snappade upp när jag gick förbi honom med han skrek i telefonen.

"F*ck! What the f*ck is so f*cking hard to f*cking understand?" efter detta står han han och lyssnar på vad stackaren i andra luren sa och gav sedan detta svar "What? Don't listen to that fat f*cking f*ck.. just do what I f*cking tell you to do"

Jag hörde inte så mycket mer av det här samtalet och tur var väl det. Jag vet inte varför den här människan var så arg, men jag föreslår att han tar och lugnar ner sig lite för annars kommer han nog få hjärtproblem. Fast jag är lite imponerad att han lyckades få med ordet f*ck så många gånger i en och samma mening. Han har säkert övat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0