Gäster i stugan

Det kommer gäster till lägenheten idag. Gustavs mamma och lillasyster är på besök i New York och dom ville gärna se hur jag och Ebba bor. Nu är lägenheten städad som aldrig förr och chokladmuffins står i ugnen. Man vill ge ju ett bra första intryck.

Förutom att det kommer besök idag så har jag grymt mycket läxor att göra. Har ett prov i Fashion Forecasting imorgon, plus ett critque paper som ska vara inne för min psykologi-klass. Stress stress stress. Något annat som är en enorm stressfaktor är att dollarn är dyrare. Det gillar jag inte för min ekonomi är tight till att börja med. Det blir till att sätta sig ner och planera om min budget lite.

By the way, nu är min halloweenkostym nästan klar. Jag ska vara katt i år så det blir tight och svart som gäller. Det är alltid lika kul att klä ut sig. Förra året var jag ju punkare. Då klädde jag mig ungefär som vanligt, fast mer extremt! I år  blir det andra bullar. Det blir öron, svans, katthalsband, lösögonfransar, med mera. Detta blir ju min sista halloween i New York. Det är klart att den ska firas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0