Guess who's back

Med dunder och brak kommer jag tillbaka till min blogg med nya krafter och upplevelser.

Man kan ju lugnt säga att jag tappade lite bloggarinspiration efter mitt lov, men nu är den fasen över och jag är taggad till att skriva om livet här i New York igen. Dom senaste veckorna har helt klart varit galna med vänner och fester, därför är det näst intill omöjligt att berätta allt som har hänt.

Pontus var här över mitt lov och under den tiden levde vi turistlivet till max med besök i empire state building, statue of liberty, american museeum of national history, och mycket mycket mer. Pontus sista kväll här i New York spenderades på Coffee Shop och på gaycluben Posh och jag kan ju lugnt säga att det var en häftig kväll!

Förutom att skolan har börjat igen så har hösten kommit till New York. Den gräsliga värmen är över och man kan nu gå ut på stan utan att må illa eller önska sig hem till AC:n. Kan det bli bättre?

Gustav har varit så duktig och gjort en video om våra festkvällar här i New York. Första visningen blev igår kväll när han visade den för mig och Ebba och jag kan lugnt säga att vi båda två älskar den! Kolla på klippet och döm själva, är inte livet här Fantabulous?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0