Hur korkad kan man vara?

Den frågan ställer jag till mig själv eftersom jag aldrig verkar lära mig av min misstag. Jag sitter nu och kollar på film när jag istället borde göra min läxor, jag lär mig aldrig. Istället för att oroa mig över mina läxor oroar jag mig nu istället över nästa avsnitt i "Heroes", hur det kommer gå mellan bröderna Scott i "One Three Hill", och exakt hur mycket stryk "Buffy" kan klara av. Mina läxor oroar jag mig inte för tills jag märker att klockan närmar sig 22.00 och jag inser att jag måste sitta uppe några timmar till för att hinna klart. Vart kommer detta intelligensbefriade betende ifrån? Fast ännu viktigare "Hur ska jag bryta denna dåliga vanan?". Om någon har något tips är det bara att säga till.

By the way, sen när började medelålders svarta män försöka efterlikna Samuel L. Jackson? Idag när jag satt i tunnelbanetåget gick det på en medelåldersman med svart skinnjacka, svarta solglasögon, med en svart keps (såklart vänd bak och fram). Jag har sett flera stycken med den här looken. Är detta den senaste modeflugan ? Jag måste ha missat något!
Samuel L. Jackson's kända stil
 
Bild lånad från http://z.about.com/d/dc/1/0/X/T/SamuelLJackson.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0